Contactgegevens
Telefoon
Website
Algemene informatie
Lidmaatschap
Opleiding
Zakelijk / particulier
Consult
De drijvende kracht achter Westebring Training is Esther Westebring.
Esther’s aanpak is praktisch en persoonlijk. Ze biedt deelnemers een eerlijke spiegel, zonder te oordelen, en dit alles met een gezonde dosis humor. Op deze manier weet ze op een soepele en positieve manier mensen in beweging te zetten, wat tevens de gehele organisatie ten goede komt.
Esther heeft drie jaar gewerkt in het volwassenenonderwijs en is sinds 1999 actief als communicatietrainer en coach. Gedurende deze tijd heeft ze verschillende trajecten begeleid in zowel profit- als non-profitorganisaties, voornamelijk in de klantcontactcenter-branche. Esther is gecertificeerd als trainer volgens de normen van IBCT (International Board of Certified Trainers), als trainer Kernkwaliteiten en als MDI-consultant.
Daarnaast is Esther Westebring medeauteur van het Handboek Contactcentermedewerker, dat voor het eerst verscheen in 2006.
Type coach
Specialisaties
Certificering
Methodes
Contact opnemen